Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

lezbiyen porna videoları Etiketi


lezbiyen porna videoları lezbiyen_porna_videolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Temizlikcinin Pis Ayaklarini Emdim1
Temizlikcinin pis ayaklarını emdim.-1 Asırı yakısıklı bir gencim . Goturmedigim kız yok . Fakat is fantezilere gelince cok sapıgım. Ben ayakseverim.
1532
seks hikayeleri
O Güzel Ayaklar
Merhaba sayın ayakseverler ben 17 yaşında bir gencim ve 10 yaşından beri ayaklara feci hastayım teyzem 28 yaşında ve muhteşem ayaklara sahip bir kadın
0
seks hikayeleri
Kuzenim Azınca
merhaba ben bu siteye yaklaşık 3 aydır giriyorum ve çok da hoşuma gitti. bu siteye iki adet başımdan geçmiş olayı yazdım. simdi size yine başımdan g
2541
seks hikayeleri
Ülker Teyze 4
Selam Ülker teyzeyle aramızdaki ilişkiyi biliyorsunuz artık.cuma günü annemle bankaya gidecektik. Ülker aniden bize çıkageldi.annem hosgeldin,buyur di
2009
seks hikayeleri
Hepsini Sıradan
iki teyze kızı merih ve pervin her sabah erken saatlerdeçalıştıkları kuaföre gitmek için dolu minübüslerde işe gidiyorlardı, bir akşamsaati kuaförleri
1378
seks hikayeleri
erkek arıyan çıftlere 3unc 0
olgun erkek arıyan evlı çiftler3kısı olurum05343815583İsim : ozanMail : kralsefozan@hotmaıl.com
1468
seks hikayeleri
En Guzel Hediye
En Güzel Hediye :) slm millet ben 180 boyunda esmer yakışıklı bir gencim bu siteyi yeni keşvettim ve başımdan geçen güzel bi olayı bende size anlatma
746
seks hikayeleri
Öğretmen Ve Eşi
meraba ismim recep antalyada yaşıyorum başımdan geçen bir ilişkiği siznle paylaşmak istiyorum ben 27 yaşındayım olay olduğunda bir otelde güvenlik o
0
seks hikayeleri
eşimin arkadaşına
Evliyim ve 37 yaşımdayım. Eşimde 36 yaşında eşimle anlaşarak evlendik. Eşimle sex hayatımız çok iyi. Haftada en az 4 defa sevişiriz ve en az iki defa
3487
seks hikayeleri
Jigolonun Anıları 1
Merhaba ben Can.Üniversite masraflarımı çıkartmak için başladığım jigololuk işinde daha önce hiç rastlamadığım,duysam bile inanamayacağım olaylar başı
1337
seks hikayeleri
Harita Odası
Merhaba ben lise son sınıfında okuyorum bilirsiniz okullarda her zaman sikişmeye yatkın olan kızlar vardır.O kızlardan bi taneside bizim sınıftaki Han
1000
seks hikayeleri
Kotu Ruh
Kötü Ruh Bi gün ofiste oturmuş çalışıyordum. Genelde de en son ben çıkardım işyerinden. O gün de aynen öyle olacaktı. Birazda nette takılayım demişti
703
seks hikayeleri
dilegim olmuştu
Ben suat ve esim32 yasinda ve 14 yildir lmanyada yasiyoruz. Esim bir gün telasla eve geldi ve kendisine sözlü tacizde bulunuldugunu söyleyince ilk önc
2320
seks hikayeleri
Balık Etli Yengem
|merhaba ben ıstanbuldan kadir 27 yaşında tekstille ugrasan bı gencım,buradakı hıkayeler gerçekten ınsanın aklını basından alıyor ınsanı delirtiyor,hi
3410
seks hikayeleri
yaşlı hatuna acımadan soktum
ben 25 yaşındayım bir gün antalyaya yolculuk yaparken otobüsümüz yarıyolda bozuldu ve bizi başka bir otobüse aldılar bu otobüs tıklım tıklımdı Fakatbi
9117
seks hikayeleri
Internette Başlayan Gay Sex
İnternette Başlayan Gay Sex Ben Ankaradan Burak. 27 yaşındayım ve yıllardır pasif olmak için can atıyorum oral birkaç kez deneyimim olmuştu ama ate
1218
seks hikayeleri
Sezgilerim Bana Şans Getirdi
evet arkadaşlar.ben balıkesirden tarık.internetten sohbet ediyordum.mertdiye biriyle.bana yakışıklı olduğunu kızları sikmekten bıktığını söylüyordu.be
819
seks hikayeleri
Yengemle Bir Haftasonu
Yengemle Bir Haftasonu Ben 18 yaşında, istanbulda oturan ve genç yakışıklı biriyim.size başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum... havaların ye
6011
seks hikayeleri
Eşek Ile Sexs 2
Eşek ile Sexs 2 Oldum olası hayvanlara ilgi duyar onları çok severim. Köyde Yetişmiş ve Çocuk yaşta daha 16 yaşında iken beni ailemin fakirliği yüz
57007
seks hikayeleri
Hayvanincaa
Hayvanıncaa.. Merhaba arkadaşlar beni chat alemınden veya burada yayınlanmış olan daha öncekı yaşamış oldugum ve sizlerle paylaştıgım hikayelerımızde
1094
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :